#1 Skrevet August 29, 2017 Har en allroad 2005 med dekktrykkvarsler... uheldigvis. Skal ta i bruk noen andre felger for vinterdekk fra en a4 allroad, som ikke har sensorer. Kan jeg da flytte disse rett over? Eller helst, er det mulig å deaktivere dette i vag com? Ved å deaktivere i kjørecomputer så piper det hver gang jeg starter bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2017 Dustespørsmål, men kan man legge alle 4 sensorer i reservehjulet og problem solved? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2017 Vil vell heller si at det var et dustesvar. Man spør pga man ikke vet. Er det slik at det sitter en sensor i hver hjulbue som føler på dette eller? De fleste biler i dag har ikke reservehjul som ligger ferdig oppblåst, så vet du det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2017 Mitt innlegg var ikke ment som noe svar til trådstarter hehe... Jeg vet ikke hvordan sensorene kommuniserer jeg; og antok siden det var en Allround at den har reservehjul. Det har jeg på Passat/Touran (billigere enn å fornye skum hvert 4 år, og skum som neppe virker heller). Men er det 1 sensor i hvert hjulhus vil denne planen neppe funke. Vil heller ikke funke dersom sensorene også registerer overtrykk (space-saving reservehjulene ligger jo på 4-8bar trykk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...