#1 Skrevet Juni 27, 2005 di siste dagene har jeg lagt merke til at det kom blå røyk fra eksosn når jeg står i bratt bakke med snuten oppover. men under kjøring og på flat mark er d ikke antydning til oljelukt i eksosen! noen som har forslag? synes det er litt merkelig visst det skulle være topppakningen, men skal aldri si aldri.... kan det væe turboen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2005 di siste dagene har jeg lagt merke til at det kom blå røyk fra eksosn når jeg står i bratt bakke med snuten oppover. men under kjøring og på flat mark er d ikke antydning til oljelukt i eksosen! noen som har forslag? synes det er litt merkelig visst det skulle være topppakningen, men skal aldri si aldri.... kan det væe turboen? Prøv å gjør rein ic, slanger og rør innvendig. Det vil over tid samle seg en del olje i disse uten at noe nødvendigvis er galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2005 Får inderlig bare håpe på d då! Må allikevel bytte manifold, då d he komme ein sprekk i godset. fer ta d då. takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...