Tectyl,bruker dere det og finnes det alternativer?

Anbefalte innlegg

Fant ut idag at bilen min vissnok er ubehandla (ja så mye peiling hadde jeg da) Fikk beskjed når jeg kjøpte den at den var behandla med noe VW greier som ville reagere med tectyl hvis jeg fikk det på. Noen som vet noe om dette og evt andre produkter som er bedre. Skal legges på hele under,i dørene og bakluka+inni panser bak panserforlenger. Dette har jeg fått pris på 2400+mva...høres det ok ut?

Spør pga etter dagens møte med bilfolket i lakk og tectyl verden føler jeg meg helt grønn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt fra folk på karroseri-verkstedet på VAG her i byen at Teroson's rustbeskyttelse er den beste. De hadde prøvd mange merker og holdt seg til Teroson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har dinitrol behandla polon min det vil si i alle dører kanaler panser osv også er det et annet stoff under bilen og i hjulbuer og andre kriker og kroker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tectyl på Supra'n, men det ble myyye vasking for å få av sølet av den nylakka bilen.. *sukk*.. Men skjønner ikke helt hvorfor tectylen skal reagere med VAG-voksen? Noen som kan forklare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk Isaksen som ligger ved siden av lakkereren. Jobbet tidligere sammen med kona hans, den gang fikk jeg pris på GT på kr 1600,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk Isaksen som ligger ved siden av lakkereren. Jobbet tidligere sammen med kona hans, den gang fikk jeg pris på GT på kr 1600,-

Det er der jeg har fått pris...og kanskje jeg får litt rabatt via fattern fant jeg ut....

Noen som vet hvem som driver med dette andre her i distriktet?

Skal sjekke antirust i gule sider eller noe slikt jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp denne tråden igjen for å høre om flere har synspunkter på dette. Og jeg har fått opplyst at Isaksen (Tidy car) i Larvik gjør en dårlig jobb, men understells service i Sandefjord drives av en som er litt entusiast dvs gjør det skikkelig. Han tar visstnok halvparten så mange biler inn som Tidy car...

Understelle service er vissnok litt dyrere men jeg bet gjerne en 1000lapp mer for skikkelig jobb...

Men, noen flere synspunkter på tectyl, dinitrol og teroson?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er time bestillt til Mercansol behandling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.