#1 Skrevet August 31, 2017 (endret) Pent brukt lader, kun brukt innendørs i garasjen. Passer til Audi A3 e-tron, VW Golf GTE og VW Passat GTE. Følger med 2 forskjellige lengder på kabel, en på 7,5 meter og en på 2,5 meter. >link til finn.no Pris: 3000,- N.kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2017 Hva krever denne for slags strømkurs? Har 16 amper i garasjen,men den kursen drifter også et svømmebasseng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2017 Alle orginale vag ladekabler trekker 8-10A på 230v anlegg. Kan være 16a blir litt lite, avhengig av svømmebassenget. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2017 Hva krever denne for slags strømkurs?Har 16 amper i garasjen,men den kursen drifter også et svømmebasseng. Jeg har brukt den i kontakt som har 16A. Sammen med en vifte om vinteren på 2kW, ikke hatt noe problem. Har hatt på sånn strømmåler, og den trekker aldri mer enn 10A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2017 Passer også Porsche 918 [emoji23] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2017 Passer også Porsche 918 [emoji23]Kan jo sette opp prisen med x800 da [emoji23] Sent fra min E6653 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...