#1 Skrevet Juni 27, 2005 Hei....Bare lurte på om det er noen her som kunne tenkt seg å sveiset igjen bakluka mi og til hvilken pris,bilen jeg snakker om er en golf2 M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2005 Hei....Bare lurte på om det er noen her som kunne tenkt seg å sveiset igjen bakluka mi og til hvilken pris,bilen jeg snakker om er en golf2M.V.H Bård Christian Simonsen er på jakt etter det samme, men tror løsningen blir et verksted som utfører slike jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Noen i stavanger området som utfører slike jobber ? Vil ha clean bakluke på min Golf 3 I såfall, hvor mye blir dette totalt omregnet i penger ? MVH Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 kunne jeg jaggu meg tenkt å få gjort selv, har en kompis som driver med oppretting og lakkering, så det kan vel kanskje bli gjort, menneh, åssen i hule vil låsemekanisme osv fungere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 kunne jeg jaggu meg tenkt å få gjort selv, har en kompis som driver med oppretting og lakkering, så det kan vel kanskje bli gjort, menneh, åssen i hule vil låsemekanisme osv fungere da? Kjøper elektrisk åpner fra for.eksempel http://www.tuning.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2005 Har en kammerat som er utdannet sveiser. Kjøpte en luke som han har sveis litt på. Tror ikke jeg skal ha den. Den skal nok selges når den blir ferdig. Hva pris er aktuelt å gi for en luke da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2005 Har en kammerat som er utdannet sveiser. Kjøpte en luke som han har sveis litt på. Tror ikke jeg skal ha den. Den skal nok selges når den blir ferdig. Hva pris er aktuelt å gi for en luke da ? Luke til en golf 2 eller 3 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...