#1 Skrevet September 2, 2017 (endret) 5.mai 2018 Vi fortsetter tradisjonen med Vårtreff Et samarbeid mellom 'VACN - Drammen Lokallag', 'Aktiv Auto - Volkswagen' og 'Veteran VW Klubben - Røyken, Asker og Bærum'. Link til Facebook-arrangement. Info kommer fortløpende ettersom ting blir mer klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2017 Er vel bare å sette av datoen allerede nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2017 Vi er klare nok en gang vi! Jeg skal se om vi klarer å dra igang litt mer engasjement hos Skoda i 2018 på Aktiv treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2017 Jeg gleder meg allerede. Vi sees på Aktiv Auto i 2018. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2018 Aktiv Auto bytter navn til Mobile, så arrangementet bytter da navn til Mobile Vårtreff 2018. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2018 Regner med at jeg tar turen i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2018 Kommer om jeg får en pølse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2018 Kommer om jeg får en pølse! Bare en? [emoji848][emoji848] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2018 Bare en? [emoji848][emoji848] Ekke så kravstor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2018 Obs! Obs! Ny dato! Oppdatert første innlegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2018 Yes, nå er det like om hjørnet. Håper folk er klare for treff Det meste er på plass av premier og utstyr, treffet vil få en ganske lik oppstilling som tidligere år. Vårtreff plakat 2018..pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2018 Vi har bestilt sol, og det kan se ut som den svinger innom som ønsket [emoji41][emoji108] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2018 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 2, 2018 Jeg (Vi) tar turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2018 Vært å hentet klubbhengeren i dag [emoji16][emoji16] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 4, 2018 Værgudene er med oss [emoji41][emoji41][emoji41] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 4, 2018 Da kommer vi hele flokken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 4, 2018 Siste forberedelser på gang, vi tar med telt så det kan være litt skygge for sola [emoji41][emoji111]️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 4, 2018 Siste forberedelser på gang, vi tar med telt så det kan være litt skygge for sola [emoji41][emoji111]️[ATTACH]260047[/ATTACH] Tenkte jeg skulle rulle nedom å kikke litt i morra👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 5, 2018 Takker så meget til alle som tok turen i dag, vi kunne vel ikke bedt om bedre vær. Over all forventning med deltagere da der kræsjet med en del andre treff. Men håper folk har kost seg og fått sett på både nytt og gammelt. Mer bilder kommer, men jeg rakk kun å ta to [emoji12][emoji12] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 5, 2018 Takk for bra treff. Vi koste oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2018 Lengst Reisevei Peoples Choice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 13, 2018 1.plass - Skoda Kun en Skoda tilstedet, så ingen 2. og 3.plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 13, 2018 1.plass - VW 2.plass - VW 3.plass - VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 13, 2018 1.plass - Audi 2.plass - Audi 3.plass - Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...