#1 Skrevet September 2, 2017 Har ett sett Omanyt 18" VW felger jeg vurderer å selge De er helt strøkne, ser ny ut. Dekk er 6år, ett er skeivslitt Pris 7000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2017 (endret) Har disse enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2017 ET på disse da? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2017 ET på disse da? Sent from my iPhone using Tapatalk Om de er 7.5 , så er de vel ET 51 Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2017 Stemmer bra det mener jeg. Kom originalt med en 2010 Touran Rline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2017 Litt OT,men er dette samme felgene bare uten senterdeksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2017 Er vel andre spec med bredere felger og lavere ET på 19" fra Tiguan slik som på Caddyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2017 Det skjønte jeg.Men virker som at eikene i trådstarters felger er bredere,men mulig bildene lyver og at senterdekselet gjør at det ser annerledes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2018 Har du fremdeles dette hjulsettet til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2018 Hei Disse er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...