#1 Skrevet Juni 27, 2005 jeg tenker å gå for en 16v motor i min audi 80 GTE 85 mod. den har samme motor som golf 2 som er 8v, 1.8l. jeg lurer på hvordan det er med å bytte ledningsnettet til 16v fra 8v, er det mye jobb å bytte ledningsnettet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2005 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2005 null problem å tilpasse, bare å plugge i det fra motorledningsnettet fra 16v inn i 8v boksen. alt innvendig og lys kan bare ligge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2005 så lys ledningsnett skiftes med det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2005 så lys ledningsnett skiftes med det samme? nei..... bare de i motor rommet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...