Anbefalte innlegg

Noen som kunne ha vært inntressert i å ta over denne bilen ?

Med to unger, nytt hus og all tid og penger dette krever så vandrer tankene til å selge gla bilen som er mitt livsverk.

ALT er godkjent i vognkortet.

 

Helsmidd 2.9 VR6 med Garrett GT35R billett turbo. Vannavkjølt intercooler, 02M 6 trinns drp girkasse med Clutchmasters fx850 twindisc, The driveshaftshop custom 900hk drivaksler og Peloquin diffrensial. Vems v3.6 med custom motorsport ledningsnett, 6pot Porsche bremser på 8x17 cup felger. Injector dynamics 1000cc dyser, Bosch 044, Masse Autometer Prolite instrumenter, Fragola AN koblinger på ALT.

Pluss mye-mye mer.

Bilen står nøkkel klar.

170.000,-

 

https://forum.vacn.no/showthread.php?83641-Min-96-Golf-VR6-Turbo-Colour-Concept/page148

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fulgt med på tråden din i alle år.

Husker eg spottet den tilogmed på Sessvollmoen når eg var i hæren.

Kjekt å fått fulgt med på reisa om bilen blir solgt eller ikkje:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig. Jeg har 12 år i Hæren, og endel kursing på Sessvollmoen. Får se hva som skjer med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn det gikk kvikt[emoji4] Gratulerer med salg, selv om det sikkert er litt kjipt. Var uansett kjekt å følge tråden din Pettersen [emoji106]

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Robert. Kun kjørt VR6 siden vi var i Jegerbataljonen på Porsangmoen sammen. Sånn ca 17 år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med salget, selv om det sikkert er tungt. Håper bilen blir i klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.