#1 Skrevet September 5, 2017 Ønsker å bytte ut lexan/makrolon rutene som jeg har i bilen. Skal være fra en supertouring bil. Bytter du front og bakruta på bilen min får du rutene rundt om og ferdig letta vindusrammer til dørene (sedan) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2017 Opppp Ingen som har lyst på lexan ruter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2017 Pris evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2017 Hadde passa meg best å bytte de mot glassruter egentlig, men kan nå gi meg et fornuftig bud så kan vi ta det fra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2017 Har ett sett med glassruter, mangler frontrute og trekantruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2017 Er vel bare frontruten jeg mangler selv nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...