Blir flau av å være Audi eier

Anbefalte innlegg

Enig, Knut-Erik. Her er det virkelig noen som har problemer i hverdagen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der burde føre til førerkortbeslag tvert, sånne folk har ingenting i trafikken å gjøre.

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke stort annet å si enn at jeg er enig med dere alle, det der begynner å ligne litt på tilstandene som en ser fra "fjerne østen", bare at det begynner å ikke være så veldig fjernt lenger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skjer ikke sånt meg? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det samme da jeg så den i går, det måtte selvsagt være en Audi : mad : Synes det var art at han i Opelen ikke gikk ut og gav han en på trynet, var jo en bare en hengslete kar i Audien i motsetning til han i Opelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk gjør slikt vær dag. Ser stadig folk som fletter ut og inn og over på skulder for og snike.

Glad jeg alltid sitter på når jeg ser slikt for jeg hadde helt klart også sperra han slik.

Og jeg er veldig materialistisk på enkelte ting, så en fot i sida på bilen hadde fått meg fengsla glatt.

(generelt kontroll på temperament men en plass må vell grensa få lov å gå)

Men føl absolutt ikke noe skam over audi av den grunn, det er et utbredt problem.

Blant alle merker,raser og kjønn!

Folk har tydeligvis for dårlig tid, ALLTID : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette går på alle merker. Har kjørt daglig med dashcam siste 2åra og ingen merker trumfer mer enn annet.

Eneste jeg vet er at hvis noen hadde slått til meg eller sparket i bilen, da hadde fyren i beste tilfelle spist mat igjennom et sugerør! Men uten tvil Østlandet som er mest idioter i trafikken.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han var sikkert på vei til messa : smil ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.