#1 Skrevet September 7, 2017 (endret) Kjøpes Audi 80 B2 Quattro deler: - Bak spoiler OEM. Passer fra 90.,80 GTE... - Plast kanaler Kamei Votex. - Seter, fra 80,90 Quattro Coupe typ 85 Strøken frontlykter. PM eller 450 63 855 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2017 Mulig jeg har en bakspoiler. Eller det er mest sannsynlig en Hofa spoiler i gummi til Audi 80 med to festebolter. Kan ta bilde og sende deg i morgen hvis du er intr. Sms meg på 91869658 så sender jeg bilder. Edit; fant nr ditt oppi her så sender deg bilder i morgen Edit nr 2; har en oem som er fra GTE’n min også men den har litt sprekker på hver side. Men det kan sikkert ordnes med litt plast/gummi-fix. Den ligger på verkstedet et stykke unna så får ikke tatt bilde av den imorgen, men en annen dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...