Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bilen har gått veldig dårlig i det siste. Den har ligget å jaget på tomgang og ved lave turtall.

Problemet oppstod etter jeg skiftet N75 ventilen. Noe jeg ikke forstår.

Bilen har med å daue når jeg slipper gassen også.

 

Så i går koblet jeg meg opp med Vag-com og fikk ut disse kodene.

 

IMAG1475.jpg

 

Jeg tok deretter å slettet dem fra ECU og prøvde bilen.

Bilen gikk veldig bra når jeg fikk turbotrykk og dauer ikke når jeg slipper gassen.

 

Men den går veldig dårlig med normal gass. Den lugger utrolig mye før turbotrykket tar over.

Noe den ikke gjorde før jeg slettet feilkodene.

 

Etter jeg hadde kjørt koblet jeg meg på Vag-com igjen og feilkodene hadde ikke kommet tilbake.

 

Er det noen som har en ide om hva dette kan være?

 

Mvh Tom Erik Rydland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skjedde når du bytta n75 ventil så vil jeg holde en knapp på det har noe med det og gjør også.

 

Holder en knapp på falskluft / trykklekkasje i en slange eller montert feil vei ventil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skjedde når du bytta n75 ventil så vil jeg holde en knapp på det har noe med det og gjør også.

 

Holder en knapp på falskluft / trykklekkasje i en slange eller montert feil vei ventil.

 

Slanger er sjekket . De er tette og fine. Bilen går jo bra når turbotrykket trer inn, så jeg har nok satt ventilen riktig vei.

Jeg har googlet litt og folk nevner dyse evt trykkregulator

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.