#1 Skrevet September 9, 2017 Lurer på om det er noen som har noen sorte pene/strøkne B og C stolpe deksler til Golf 2 (gti) å avse. Siden jeg skal montere happich ruter bak, regner jeg med at jeg må modifisere disse litt. Og vil derfor ha noen fine i bakhånd som jeg kan sette inn om jeg skulle ombestemme meg. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2017 Tror jeg har noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2017 Ja, du har sagt så. Tommy prøvde å svare i prosjekttråden, med spørsmål om du tok dem med til Rudskogen. Men han var nok litt sent ute. Hva skal du ha for dem? Vanlig frakt med sporing hos posten koster 175,- -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2017 Ja det var nok litt i seineste laget. Men jeg skal se om jeg finner dem:) pris har jeg ikke tenkt på eller har noen formening om hva som er dyrt eller billig. Men høres 500kr for alle 4 ok ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2017 Inkl/eks frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2017 Eks. Frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2017 Er kun A og B stolpe deksler jeg har:( Var ganske sikker på at jeg hadde C også men tok vist feil:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2017 Det var synd Noen andre som har? -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2017 Noen som har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...