Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp. En kompis har en Golf II CL (1,6?) 1990 mod med startvansker. Etter mye klatt leverte han inn bilen for feilsøking og de mente "styreenheten" var gåen og de skulle ha 14k for en ny : faint : Så da er spørsmålet : Hva heter denne dingsen, hvor kan man få tak i denne billig og evnt delenummer. Legger ved et bilde som viser hva jeg er ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelp. En kompis har en Golf II CL (1,6?) 1990 mod med startvansker. Etter mye klatt leverte han inn bilen for feilsøking og de mente "styreenheten" var gåen og de skulle ha 14k for en ny : faint : Så da er spørsmålet : Hva heter denne dingsen, hvor kan man få tak i denne billig og evnt delenummer. Legger ved noen bilder som viser hva jeg er ute etter.

Vet ikke om den på det siste bildet har noe med den og gjøre men tok nå bilde av den også :o

 

Den underste denlen på det øverste bildet er hjernen til bilen. Skulle vel gå grit å finne en ny sånn på en høgger, men er ikke billig nei:)

 

Mener å ha blitt fortalt at det er tenningsmodulen på det nederste bildet. Ny koster mellom 1200.- og 2400,- på mekonomen. Sikkert en eller annen plass den er billigere. Biltema kansje? Finner vel en brukt på høggeren. Skulle vel være greit å montere selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenningmodulen er det du har bilde av, koster 200kr på biltema, brukte den på min g2 16v, hvis ikke så er de jo "gratis" på hoggern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenningmodulen er det du har bilde av, koster 200kr på biltema, brukte den på min g2 16v, hvis ikke så er de jo "gratis" på hoggern.

 

Det er boksen under tenningsmodulen det her er snakk om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en sånn liggende i boden hjemme. skriv ned de nummerne som er på den så kan jeg sjekke om det er den samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under den står det en lapp med følgende info

 

Ecotronic

Pierburg 7.18 167.59

893 907 383

 

Bosch

0 285 007 040

 

Så hvis noen har en slik billig tilsalgs så please pm me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. ikke samme nr som sto på min. står bosch 0 280 800 042 (043)

 

og så 321 906 263 B

 

Men, denne satt i en 16v vel og merke uten å ha vært tilkobla. du får evt høre med møller hva som er forskjellen på disse. jeg har ikke bruk for den så den går nok billig hvis du vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.