#1 Skrevet September 12, 2017 Hei. Har en bil jeg vurderer i Suldal, men litt langt å dra for å titte på så billig bil. Noen som bor i området og kunne tatt en liten titt? Den har jo sine skavanker, men hadde vært greit å vite tilstand på rust og om man eventuelt ser noe mer feil. Bilen det gjelder https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101067670 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2017 Jeg bor i "nærheten", hvis man kan kalle 1t 15min kjøring i nærheten. Hvis bilen står i det området på dagtid, så skal jeg kanskje innover i jobbsammenheng om 1-2 uker. Evt om selger er villig til å møte meg halvveis til Sandeid en kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2017 Hei. Takk for tilbudet Andreas, men denne havnet litt på vent pga et par andre alternativ Beklager sent svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...