#1 Skrevet September 14, 2017 Hadde ekstremt slitte bremseklosser, og måtte kjøre en runde på bilen i dag mens delene ikke kommer før i morgen. Da fikk jeg selvfølgelig lekkasje på calipperen for stempelet er kommet helt ut. Demoterte hele caliperen (bak) og pakningen ser noen lunde grei ut. Håper at det lar seg gjøre å få den tett igjen bare med å skru stempelet inn igjen å sette på støvhetten. Men om jeg skulle få takni en ny eller brukt så er det jo et virrvarr av deler. Står LUCAS 047 på denne, uten at det sier meg så mye.. tro om calipperne er like på alle disse? Ser lik ut spm calipperne som jeg hadde på en 99 mod A6 tidligere. Tro om det er samme calippere på A8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2017 https://m.autodoc.co.no/reservedeler/bremseklave-holder-baerer-10907/audi/allroad/allroad-4bh-c5/14772-2-5-tdi-quattro gode bilder her, og de referer ofte til orginalnummmer også [emoji4] Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2017 Såfremst pakning, mansjett og stempel ikke er skadet skal det gå helt fint å bare montere stemplet igjen. Alternativt kan du kjøpe rep.sett til caliper. Jeg kan sjekke opp i om calipere er den samme hvis jeg får reg.nr./chassienr. på samtlige biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...