#1 Skrevet September 14, 2017 Kjøleviftene går for fult på min transporter bare eg tar på tenninga hvor ville dere feilsøkt. Ingen feilkoder Viftene stopper ikke før eg tar av tenninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2017 Relé Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2017 Denne har vel en slik 'fan control unit'? Sjekk innmaten eller bytt, men jeg holder like gjerne en knapp på giveren.. sitter enten på radiatoren eller på stuss på motoren. Er vel flere på denne avhengig av modell, men noen burde gi feilmelding hvis de har gitt opp. Test av modul: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4448717-How-to-test-Rad-Fan-control-Module-or-have-fans-run-on-high 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2017 Mest sannsynlig tempgiveren/sensoren. Hvis styreenheten ryker pleier de gå med tenning av også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2017 Hvor sitter tempsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2017 På egen liten stuss på blokka et sted, eller på radiatoren. Sjekk 7zap, jeg orker ikke gå gjennom alle sidene med 'cooling' og 'wiring'.. https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/transporter/tr/2005-410/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2017 eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2017 eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden. Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ - - - Updated - - - eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden. Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2017 Standard utetempsensor dette. Prøv det først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2017 Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ - - - Updated - - - Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ Ja da har du nok svaret der.. - - - Updated - - - Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ - - - Updated - - - Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+ Ja da har du nok svaret der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...