05 transporter kjøleviftene går for fult

Anbefalte innlegg

Kjøleviftene går for fult på min transporter bare eg tar på tenninga hvor ville dere feilsøkt. Ingen feilkoder :o

Viftene stopper ikke før eg tar av tenninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relé

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har vel en slik 'fan control unit'? Sjekk innmaten eller bytt, men jeg holder like gjerne en knapp på giveren.. sitter enten på radiatoren eller på stuss på motoren. Er vel flere på denne avhengig av modell, men noen burde gi feilmelding hvis de har gitt opp.

Test av modul: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4448717-How-to-test-Rad-Fan-control-Module-or-have-fans-run-on-high

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig tempgiveren/sensoren. Hvis styreenheten ryker pleier de gå med tenning av også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden.

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

 

- - - Updated - - -

 

eventuelt så er det utetempsensoren. Den sitter inni framfanger, ca på midten. Glemte å koble til min en gang, da gikk vifta for fullt hele tiden.

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard utetempsensor dette. Prøv det først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

 

- - - Updated - - -

 

 

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

 

 

Ja da har du nok svaret der.. :)

 

- - - Updated - - -

 

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

 

- - - Updated - - -

 

 

Hmm kan godt være bilen står uten fanger... webastoen starter og automatisk fordi om utetwmpen er 15+

 

 

Ja da har du nok svaret der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.