#1 Skrevet September 21, 2017 Hei! Jeg skal lage til noe custom-custom lysstyring basert på en arduino mikrokontroller. Dette skal monteres i motorrom, i en egen liten boks. For å beskytte mot kondens og vann, skal jeg lakkere all eksponert elektronikk. Kan jeg bruke ordinær klarlakk, eller kan jeg feks; spraye det inn med Plastidip Ledningsforsegler? (Den sprayen som lager ny gummikappe på eksponert kobber). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2017 Jeg har lest at plastidip er laget for dette, og ikke lakkering av ting for fargens del. Men jeg har ikke prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2017 Mmh. Fordelaktig at den bare kan rives av ved behov for endring på kretskortene også Tror jeg prøver dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2017 mulig plastidipp funke, men vi pleier å bruke sånn geledritt som du kan plukke ut igjen, stortsett det som blir brukt i orginale kretskort bokser i motorom ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2017 Har brukt slik gel med stort hell ( som elektriker ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...