#1 Skrevet September 27, 2017 Hei. Har en Golf 5 GTI jeg tenkte og foliere før salg, noen som har noen forslag ? Kan godt være "tema" som marlboro, martini eller spreke farger. Greit å få litt feedback før jeg tar valget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2017 Likte Martinidekoren. Men vil ikke du tape endel på å gjøre dette om du skal selge bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2017 Likte Martinidekoren. Men vil ikke du tape endel på å gjøre dette om du skal selge bilen? Martinien er kul ja. Tenkte og foliere den selv, å er den litt kul så satser jeg på at den skiller seg positivt ut i markedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2017 Det ser gromt ut for oss bilinteresserte. Men jeg tror du kommer til å slite med salget. "Mannen i gata" liker det kjedelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2017 Skal du foliere selv eller få firma til å gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2017 Jeg er enig med Martin. "Mannen i gata! ønsker nøytrale biler... Mens vi i VACN ønsker oss Martini dekor. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2017 Folie kan gjøre den tungsolgt, men møter på den ene som syns dekor er kult og er på jakt etter den type bil så kan det telle positivt. Er litt gambling det der. Har du peil på foliering da? Det er rimelig vanskelig om man ikke har erfaring på området. Det er en grunn for at helfoliering fort koster en 20-25k profft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2017 Enig med deg Martin, er derfor jeg er litt inne på ensfarget folie og. Liker godt brun metallic og grigio telesto. Vi får se hva som skjer. Anders jeg folierer nok selv ja, det er ikke så veldig vanskelig. Er mest tidskrevende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2017 Ønsker oss selvsagt bilder fra foileringen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2017 Hadde selv sett meg litt skeptisk til å kjøpe hel foliert bil hvertfall. Jeg vil helst se tilstand på lakk og karroseri ved kjøp. Hadde jeg visst at lakk og karroseri er strøkten under folien, hadde foliert bil bare vært et kjempepluss med tanke på beskyttelsen folie gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...