Fremgangsmåte for å bytte hovedbremsesylinder 2003 Passat m/esp?

Anbefalte innlegg

Er 99% sikker på at det er en intern lekkasje i hovedbremsesylinderen på Passaten min. Har bestillt ny. Lurer på hva som er korrekt fremgangsmåte for å bytte denne mtp luft i systemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må lufte med vagcom.. egen prosedyre der..

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med vagcom må innom en tur ja.

 

Men en annen ting, snakket med et tidligere medlem som har greie på dette i går kveld (han jobber i møller). Han sa at det ikke var noe galt med mastersylinder. Når jeg fikk testet litt, tenkt meg om og sånn, så stemmer nok det. Pedalen siger kun når motor er i gang. Hadde det vært intern lekkasje, skulle jo pedalen vært lik uansett motor av/på. Kona til han jeg snakket med hadde en 2002, akkurat lik. Var pga vakumpumpa på tdi'er. Og i tillegg så ville det havnet bremsevæske på gulvet og forsvunnet fra tanken. Det gjør det ikke, så enn så lenge er mastersylinder friskmeldt.

 

Fikk også vite at hvis en setter trykk på br.væske-tanken og lufter på den måten, så er abs-modulen selv-luftende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.