#1 Skrevet September 30, 2017 TSQ stikkaksel v.b slutter på JX Og s4 stikkaksel v.b slutter på J Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2017 betyr ikke X bokstaven at det er en overhalt del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2017 betyr ikke X bokstaven at det er en overhalt del? Stemmer. Overhalt/Byttedel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2017 Spørr for en kompis Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2017 Passa ikke med mindre tsqn har 6 trinns kasse (dvs med større indre knuter). Mener jeg på... , kan sjekke etka seinere for å vær sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2017 Større indre knuter bak på s4, men mulig selve akselen er lik, evt så passer flensene omhverandre på diffene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...