#1 Skrevet September 30, 2017 Hvem selger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2017 Kule felger når eg leitet fant eg kun via Ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2017 Hvem selger ? [ATTACH=CONFIG]253608[/ATTACH] Her er original felger til 5k med dekk , rullet 200. Mil iflg annonse. Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2017 De er dog 18 Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2017 Kule felger når eg leitet fant eg kun via Ebay Har søkt litt, men fant ikke 19. Her er original felger til 5k med dekk , rullet 200. Mil iflg annonse. Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk De er dog 18 Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk Takk , jeg har sett de. Men ønsker helst 19/20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2017 Disse finnes kun i 18" om det er snakk om originale hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2017 Man får replicaer i 19, men virker som de er vanskelig å oppdrive Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2017 Finner ikke 19" eg heller nå men fant når eg leitet for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2017 Disse finnes kun i 18" om det er snakk om originale hjul. Yes, derfor det står replica Man får replicaer i 19, men virker som de er vanskelig å oppdrive Finner ikke 19" eg heller nå men fant når eg leitet for noen år siden Fant et brukt sett i 20", men er "litt" dyrt for vinterdekk i den dimensjonen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...