3B svinghjul, ny lamell og sachs trykkplate

Anbefalte innlegg

Har dette liggende til overs. Se delenummer, men så vidt jeg kan skjønne er det ett 3B svinghjul.

 

3500/bud

 

20171001_193438.jpg

 

20171001_193442.jpg

 

20171001_193459.jpg

 

20171001_193505.jpg

 

20171001_193508.jpg

 

20171001_193520.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SAD233F

 

034 105 271J

 

MF 228X / MF240

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er interessert i dette, du er sikker på at trykkplate også er for 3B?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Ikke for å ødelegge noe salgstråd her men den trykkplata er til Porsche? Og lamell er til Audi gt med 2,3l og da også til annen kasse så dette vil vell ikke gå så bra sammen med 01e kasse om noen har planer om å bruke det til ombygging... Godt mulig den passer på svinghjulet men å mixe forskjellige trykkplater og lameller fra forskjelle fabrikat og til forskjellige motorer kan fort bli ett problem dersom de forskjellige tykkelser og avstander blir feil...

godt mulig dette passer og løser ut som det skal men siden lamell er innepakket har du vell ikke prøvd denne selv?

 

Men svinghjulet er 3b da vertfall! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er litt hummer og kanari ja. Trykkplate har vært i bruk sammen med svinghjulet, men lamellen er ny. Man finner litt forskjellige spesifikasjoner ettersom hvor man søker på delenummerne. Det er derfor jeg har lagt ut alle delenummere.

 

Det jeg vet er at jeg har kjørt mange mil på bane med denne trykkplaten og svinghjulet sammen, og at det var samme mål på lamellen jeg kjørte med (med unntak av slitasje) Dette med 01E kasse på 3B blokk.

 

Jeg hadde nytt fidanza alu-svinghjul liggende, med ny spec trykkplate og denne lamellen. Jeg valgte å beholde sinter-lamellen sammen med fidanza-hjulet og bruke den nye trykkplata. Resten selges her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, nei. Jeg vet bare delenummerne og at det har fungert fint i min bil, men da med sinter-lamell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så trykkplata er tilnærmet lik 3b?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så trykkplata er tilnærmet lik 3b?

 

Det vet jeg ikke, men siden det fungerer med 3B blokk/01E er det mye som tyder på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B svinghjul har delenummer: 034105270AA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B svinghjul har delenummer: 034105270AA

 

Hehe, og dette svinghjulet her kommer da fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Fornuftige bud vurderes. Også på enkeltdeler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, og dette svinghjulet her kommer da fra?

 

Jeg finner ikke noe på dette nummeret i ETKA. Men etter litt Googling, så kan de set ut som om dette svinghjulet er til 3b.

Litt rart at det er flere delenummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke noe på dette nummeret i ETKA. Men etter litt Googling, så kan de set ut som om dette svinghjulet er til 3b.

Litt rart at det er flere delenummer.

 

Fikk inntrykk av at du var litt rask på innlegget om delenummer skjønner du :) Såvidt jeg kan skjønne ut i fra s2forum og googling hører delenummeret til sen S2 med 3B. Jeg er ikke 100, men 99% sikker på at dette stemmer. Jeg stoler forøvrig ikke på ETKA på 90 talls audier, spesielt ikke med quattro og 20vt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk inntrykk av at du var litt rask på innlegget om delenummer skjønner du :) Såvidt jeg kan skjønne ut i fra s2forum og googling hører delenummeret til sen S2 med 3B. Jeg er ikke 100, men 99% sikker på at dette stemmer. Jeg stoler forøvrig ikke på ETKA på 90 talls audier, spesielt ikke med quattro og 20vt :)

 

Svinghjul.JPG

 

Etter litt detektivarbeid så fant jeg ut at dette delenummeret har blitt nummeroverført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.