#1 Skrevet Oktober 2, 2017 (endret) Sommeren er vel over, og vinteren er sånn ca. rett rundt hjørnet. Dette betyr at vi trekker inn og under tak. Klokken 19:00. Og vi kjører en rolig samlig med ett treff i måneden. Som en rosin i pølsa kjører vi pizzatreff på første vintertreff. Så lokallaget sponser pizza for de som dukker opp på vårt første for vinteren. Treffplan som følger: 16/10-17 - Pizzakveld! 13/11-17 - Vanlig treff 11/12-17 - Vanlig treff 15/01-18 - TBD 12/02-18 - Vanlig treff 19/03-18 - Vanlig treff 16/04-18 - Avslutnings treff vintersesong, vi finner på noe spennende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2017 Neste mandag er det første vintertreff for lokallaget, vi smeller på med en finfin pizzakveld for folket. Lokallaget sponser mat, drikke ordner du selv. Klokken 19:00 på Peppes i Metrosenteret. Hvem kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2017 Jeg tar turen [emoji16][emoji16][emoji16] Sent fra min E6653 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2017 Gratis mat= jeg kommer Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2017 En blåmeis har hviska meg i øret at peppes på metro ser ut til å være nedlagt. Ny samlingsplass kommer, samt ny plass for å spise noe neste mandag Sent fra min SM-G903F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2017 Vi spiser på Millie's Burger Bar på Metro! Jeg er ikke helt sikker på hvor det er i senteret, men har en mistanke om at det kan være der Peppes var før. Skal se om jeg klarer å finne en nøyaktig plassering på det til mandag. Oppmøte der klokken 19:00 på mandag, og lokallaget sponser mat. Drikke må du selv kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2017 Jeg kommer nok en tur (og Daniel jeg tar med kortet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2017 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2017 Jeg blir hjemme i dag. Må nesten se meg selv drite meg ut på tv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2017 Jeg blir hjemme i dag. Må nesten se meg selv drite meg ut på tv:p Erru på tv-ruta? Ta opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2017 Jeg blir hjemme i dag. Må nesten se meg selv drite meg ut på tv:pVi bor i 2017... ta opp? Jeg vil se det og Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2017 superoppuserne på tv3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2017 Vi spiser på Millie's Burger Bar på Metro! Jeg er ikke helt sikker på hvor det er i senteret, men har en mistanke om at det kan være der Peppes var før. Skal se om jeg klarer å finne en nøyaktig plassering på det til mandag. Oppmøte der klokken 19:00 på mandag, og lokallaget sponser mat. Drikke må du selv kjøpe Har du funnet en nøyaktig plassering på senteret? Jeg som kommer fra landet har nok med å finne veien til storbyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2017 Har du funnet en nøyaktig plassering på senteret? Jeg som kommer fra landet har nok med å finne veien til storbyen Jeg skal finne det før klokken 19. Må finne det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2017 norske rotehjem 19:30 TVNorge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 16, 2017 Kommer litt senere. Må vente på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 16, 2017 Solheimveien 85A, 1473 Lørenskog er adressen og sjappa er den første på høyre om man kjører opp på p-huset til Metrosenteret. Man kan også kjøre ned i p-huset i samme bakke. Er ganske fult oppå ser jeg. Bord er reservert på mitt navn. Pling på meg om folk ikke finner frem 90701337. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 16, 2017 Jeg og dragen sitter her nå værtfall. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 16, 2017 God steming på Millies Burgerbar! 9 stk. med innskremte drammensere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 16, 2017 norske rotehjem 19:30 TVNorge Ser på [emoji3] Sent fra min SM-G955F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 17, 2017 Takk for i går. Ikke munst takk for hyggelig bilprat og for en gang skyld fotballfri sone. Må gratulere Nichlas med ny fin bil (Amarok). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 17, 2017 God steming på Millies Burgerbar! 9 stk. med innskremte drammensere Som innskremt drammenser, syns jeg det var veldig hyggelig og god mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 12, 2017 Treff imorgen! Hvem kommer? Og hvor har vi treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 13, 2017 Jeg tenker at vi gjentar suksessen med å møtes på Millies BurgerBar, samme som sist. Er litt opptatt med jobb og skal til Stavanger grytidlig i morgen, så jeg må melde frafall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 13, 2017 Jeg rekker ikke i dag. Litt formye å gjøre på jobben. Kos dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...