#26 Skrevet November 13, 2017 Rekker heller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 13, 2017 Hei. Ingen som skal idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 13, 2017 jeg tar turen innom men kommer vel etter 19:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 13, 2017 Siden så få kan, så prioriterer jeg frisørbilen min i garasjen. Kanskje neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2017 Jakter forøvrig ny samlingsplass for vinteren. Om noen har tips, så tas de imot med åpne armer. Gjerne noe innenfor bygrensen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 13, 2017 Da blir jeg hjemme også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 11, 2017 Treff i dag, tenker at vi kan samles på McDonalds på Lørenskog bare for å ha en plass å samles i dag. Jeg tar turen i alle fall. Om noen ønsker at vi samles en annen plass er jeg åpen for forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 11, 2017 Jeg må se ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 11, 2017 Si fra om det er noen som tar turen, ellers kan det være at jeg kan prioritere andre ting om ingen skal oppom i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 11, 2017 Er i Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 11, 2017 Dragen tvang meg med på kjøpesenteret. Tar gjerne imot en god unnskyldning så jeg kan heller komme på treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 15, 2018 er det treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 15, 2018 Jeg er litt opptatt med andre greier, men om det er noe lyst for å dra i gang noe syns jeg dere burde gjøre det. Bli enige om en plass å møtes der i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 15, 2018 Mye overtid på jobben så rekker ikke i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 12, 2018 Noen som tar turen i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 12, 2018 Ja, jeg tar meg en tur. Er jo kommet så mye snø, så jeg må vel piske slegga litt her og der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 12, 2018 Skal se om jeg rekker å dukke opp. Mcern i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 12, 2018 Skal se om jeg rekker å dukke opp. Mcern i dag? Ja, vi gjør det enkelt. Så skal jeg se om jeg finner en lur plass til resten av vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 12, 2018 Jeg er på reise, så jeg kommer ikke i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 14, 2018 var det treff på mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 14, 2018 var det treff på mandag? Jepp. Vi var etpar stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 20, 2018 kanskje noen tar turen til Losna i helgen? Jeg har skadet begge fangere på SubZero så hvorfor ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 20, 2018 kanskje noen tar turen til Losna i helgen? Jeg har skadet begge fangere på SubZero så hvorfor ikke Vurderer å ta turen selv, men muligens bare på lørdagen. Skal si fra om det blir tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 20, 2018 det blir kun lørdag for meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...