#1 Skrevet Oktober 4, 2017 Som overskriften sier, så ønsker jeg med giroverføring til Golf MK1. Vi snakker her 4 gir og den som er levert til 1,5 motor. Har du noe slikt, ikke nøl med å ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2017 Som overskriften sier, så ønsker jeg med giroverføring til Golf MK1. Vi snakker her 4 gir og den som er levert til 1,5 motor. Har du noe slikt, ikke nøl med å ta kontakt! Hva er det du trenger? Jeg har noe småtjafs liggende, men neppe komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2017 Planen er å bygge om fra versjonen som var på tidlig 1974/5 modell uten sperre på revers. Trenger derfor fra girspaken og et stykke fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2017 Planen er å bygge om fra versjonen som var på tidlig 1974/5 modell uten sperre på revers. Trenger derfor fra girspaken og et stykke fremover. Ok. Det er mulig jeg har nummer 2 og 3 på dette bildet, men det er kanskje bedre å finne noen som har komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...