#1 Skrevet Oktober 4, 2017 Har lyst å kjøpe meg nye hovedlykter til Boraen, da eg bare har dei vanlige uten grøftelys i. Men er det noke forskjell på lyktene fra dei eldre lyktene og dei nyare typen? Hadde vert greit å slippe å koble om hvis det er masse styr eventuelt. Takk for svar på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2017 Har lyst å kjøpe meg nye hovedlykter til Boraen, da eg bare har dei vanlige uten grøftelys i. Men er det noke forskjell på lyktene fra dei eldre lyktene og dei nyare typen? Hadde vert greit å slippe å koble om hvis det er masse styr eventuelt. Takk for svar på forhånd! Sikkert lettere å svare (for dem som har peiling) hvis du sier hvilken bora det er snakk om ;-) Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2017 meg bekjent er elnettet likt sålenge bilen har en bryter med tåkelysfunksjon. Hvis du har bryter uten tåkelysfunksjon i dag så vet jeg desverre ikke, aldri åpna en av de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2017 Har en Bora 99 modell. Har montert grøftelys på den no, og da måtte eg skifte ut lysbryter til en med grøftelys på. Så da skal det vel ikkje vere problem å sette i hovedlykt m/grøftelys i? Sann e bilen no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...