Anbefalte innlegg

Er det noen som har tro på disse på Country'en : klø :

80446-HLCVJetta.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo bli kult det, men man vet jo aldri før man prøver...desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vil vel skape problemer med kufangeren? Den er nemlig beregnet for enkle lykter, så den innerste vil vel komme bak bøylen?

 

Det var forøvrig en Jetta med de lyktene på plass på Våler i år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde sikkert blit fint. viss du skal ha slike lykter så må du skaffe deg xenon lys å ha i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forøvrig en Country med Rallye front (og Hella Rally 1000 xenon extralys), så får du et nogenlunde utseende.

Cullen_Country.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nei, nei... dette må du ikke finne på å montere Tore :rolleye: Er vell foresten samme lyktene som stå på "gull Golfen" i byen tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nei, nei... dette må du ikke finne på å montere Tore :rolleye: Er vell foresten samme lyktene som stå på "gull Golfen" i byen tror jeg

 

Korrekt, ikke særlig pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde sikkert blit fint. viss du skal ha slike lykter så må du skaffe deg xenon lys å ha i

 

 

Har fått tilsvarende kit til min Passat 35i men uten xenon pr dags dato. Hva slags xenon kit skal jeg se etter om jeg vil ha slikt da det er egen pære for nærlys og egen pære for fjernlys ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vil vel skape problemer med kufangeren? Den er nemlig beregnet for enkle lykter, så den innerste vil vel komme bak bøylen?

 

Det var forøvrig en Jetta med de lyktene på plass på Våler i år...

 

 

Ingen problem med kufangeren , denne har vanlige Jetta lykter, men litt frem og til bake så blir det vell kun vanlig klarglass : rolleyes

IMG_9483M.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tilsvarende kit til min Passat 35i men uten xenon pr dags dato. Hva slags xenon kit skal jeg se etter om jeg vil ha slikt da det er egen pære for nærlys og egen pære for fjernlys ?

 

på mine gamle lykter var det h4 pærer.

i dei nye er det h7.

eg veit ikkje kva pærer du må ha men h1 og h7 er det bare ein funksjon på. bare nærlys eller bare fjernlys. h4 har jo nær-og gjernlys i samme pære.

eg kjøpte mitt xenon-kit her hos ein på forumet. karl richard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.