#1 Skrevet Oktober 6, 2017 Selger setene da jeg har andre planer for bilen de står i. Delskinn med "Recaro Speed" stoff. 25000,- Ta kontakt her, på PM eller mobil: 95879341 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=104418947&fks=104418947 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2017 Hva trengs av modifikasjoner for å få inn baksetene i en V8? Følger understellene med, komplett for å få de inn i V8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2017 (endret) Alt følger med for å få de i V8 ja. Jeg har ikke demontert setene, men det ser ut som at det er laget braketter til alt, slik at det ikke er behov for inngrep i bilen.. Skal stikke på verkstedet senere i dag og skru ut en stol og baksetet så kan jeg ta litt bilder.. Edit: det er sveist inn braketter i bilen, så det er ikke bolt on i V8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2017 Alt følger med for å få de i V8 ja.Jeg har ikke demontert setene, men det ser ut som at det er laget braketter til alt, slik at det ikke er behov for inngrep i bilen.. Skal stikke på verkstedet senere i dag og skru ut en stol og baksetet så kan jeg ta litt bilder.. Det hadde vært gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2018 Løfter denne igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2018 Skal til Rudskogen i September, så kan ta de med meg over fjellet om noen skulle være interessert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2018 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...