#1 Skrevet Oktober 7, 2017 Hei. Har en 2014 Golf 7 1.6 TDI med DSG kasse (105hk). Bilen bikker 45000 km nå om ikke lenge, så jeg kom på å tenke på oljeskiftintervall på girkassen. Noen som vet hvilken intervall det er på disse girkassene, å hvor viktig det er å få det utført ? Leste litt ute på nettet og da fant jeg ut at 60000 km var et tall som gikk igjen, men dette var ikke spesifisert til noen konkret bil/modell, så hvilken bil det var snakk om i det tilfelle vet jeg ikke. Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2017 Her er det 7 trinns med tørre clutcher, og da er gearkassene ala tradisjonelle, dvs uten skiftintervaller. Dvs enklere kasser enn DSG6 og de store DSG7, som har våte clutcher og skiftintervaller på 60tkm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2017 Takker for svar... Da var ikke det noe mer å tenke på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...