#1 Skrevet Oktober 8, 2017 AutoHifi er på utkikk etter VAG kjøretøy(av litt nyere årganger, dvs MMI osv) for uttesting av DAB+ løsninger. Er det noen i lokallaget(eller kjenner noen i nærheten) som går med planer om installasjon av integrert DAB+ løsning i sin VAG? Hva dette innebærer av eventuelle fordeler og arbeid vet jeg ikke. Det blir litt avhengig av bil/radio type og noe bileier må avtale med AutoHifi hvis de er interessert i å bruke din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2017 Så 2005 Touran er for gammel da? [emoji4] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2017 Så 2005 Touran er for gammel da? [emoji4] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Hvilken stereo er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2017 2009 Q7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2017 2009 Q7? Forespørsel sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2017 Foreldra mine har ein 2012 Q5 som kunne trengt seg Dab+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2017 2011 Audi Q7 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2017 2006mod a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2017 Foreldra mine har ein 2012 Q5 som kunne trengt seg Dab+ Hvilken radioløsning? - - - Updated - - - 2011 Audi Q7 Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilken radioløsning? - - - Updated - - - 2006mod a6 �� Hvilken radioløsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2017 MMI 3G Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2017 2007 audi a4 med rns-e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2017 Audi Q7 2006 MMI 2G, har vanlig dab men ikke dab+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2017 MMI 3G Sent from my iPhone using Tapatalk Forespørsel sendt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2017 2007 audi a4 med rns-e For gammel dessverre. Vet av erfaring da jeg selv har en 2005 A4 med RNS-E De har løsninger, men ingen nye som må testes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 4, 2017 litt ot, men fins det noe dab løsninger til rns-e som ikke krevere multiratt og integreres ordentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 6, 2017 litt ot, men fins det noe dab løsninger til rns-e som ikke krevere multiratt og integreres ordentlig? Har prøvd å finne det jeg også, men ikke funnet noe ennå. Alt ser ut til å kreve multifunksjonsratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 10, 2017 2006mod a6 �� AutoHifi var veldig interessert hvis det var MMI low, dvs monokrom skjerm. Hvilken radio er det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 10, 2017 MMI 3G Sent from my iPhone using Tapatalk Har denne DAB originalt, men mangler DAB+ ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 10, 2017 Har denne DAB originalt, men mangler DAB+ ? Denne har ikke DAB i det hele tatt. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 22, 2018 Noen her inne som har nyere RNS-E (2010) som er interessert i å teste en integrert DAB løsning? Er vel A3 og TT samt R8 som har denne mener jeg. Mulig noen Seat også, men vet ikke om de har vært solgt i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 25, 2018 Noen her inne som har nyere RNS-E (2010) som er interessert i å teste en integrert DAB løsning? Er vel A3 og TT samt R8 som har denne mener jeg. Mulig noen Seat også, men vet ikke om de har vært solgt i Norge.Har denne ettermontert i min A4 B7. Sent fra min HTC 10 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...