Anbefalte innlegg

Heisann!

Har ett par AAN motorer stående som blir vurdert solgt. Begge gikk helt fint før de ble plukket ut av bilene og demontert.

 

Motor nr 1 har gått rundt 250 000 på en automat S6, denne er komplett med alt som tilhører rundt. Toppen her er ikke plukket ifra hverandre, men resten er demontert. Denne ble plukket sund for overhaling, og å montere h - profil råder, og nye lagre i bunndel. Nye H - profil råder fra integrated engineering, nye glyco lagre til bunndel og ARP bolter til topp følger med denne. Den har litt slitekant i noen av sylindrene.

 

Motor nr 2 har også gått rundt 250 000, men denne har gått på en manuell s4. Denne er noenlunde komplett med alt som tilhører rundt, mener den mangler turbo og servopumpe. Denne har også litt slitekant i sylindrene, og noen små sprekker i toppen.

 

Dette vurderes solgt på grunn av at det ser ut til at dette S4 prosjektet mitt blir utsatt litt på grunn av skolegang, og at jeg trenger plassen som det tar i garasjen. Samt at jeg har litt andre prosjekter på gang.

 

Av priser så tenkte jeg:

Lager + h - profilråder + arp bolter: 4000,-

Motor nr 1 (den som er mest komplett): 5000,-

Motor nr 2: 3000,-

Prisene er veilledende, og er åpen for bud, det beste hadde vært å fått solgt hele pakken i ett, men kan også deles opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å levere motor nr. 2 i Førde eller Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, hadde ikke no planer om å dra ned dit med det første desverre, men er jo evt å sende det med hurtigruten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gjort det før? Kosta vel en arm og en fot for å få den sendt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er motor nr 1, pluss pakken med lager, bolter og råder solgt.

Har igjen en motor enda, denne har som sagt noe slitekant og noen sprekker i topp, og egner seg vell kanskje best som delemotor, men den startet og gikk før den ble plukket ifra hverandre, så det er meget mulig å kjøre motoren. Følger med det meste som er av braketter og diverse rundt, mener det mangler turbo, servo og noe annet småtteri, dette kan sjekkes nærmere ved interesse. Denne motoren er ikke noe som jeg må selge, men lar den stå hvis det er noen som trenger den. Kan også vurdere å selge deler av denne motoren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i motor nr2 da jeg ska tilbake til orginal opsett på s4’n min, har du bilder av slitekantene i sylindrene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager dette, men er ei stund siden jeg har hatt mulighet til å titte innom her. Motor nr 1 sammen med rådene er solgt, og nr 2 blir mest trolig beholdt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.