#1 Skrevet Oktober 9, 2017 Heisann! Bertel O Steen kjører en AMG-kavalkade hvert år. I fjor var jeg innom og fikk kjøre en Mercedes SL400 AMG, noe som i utgangspunktet var en ganske sjuk kjøreopplevelse. I år hadde dem "oppgradert", og tilbydde gjestene sine følgende AMG: GLC43, E43, C43 og C63S. I tillegg hadde dem en S400, og en AMG GT-R, som vi naturligvis ikke fikk låne. Disse bilene hørtes helt fantastiske ut - Så jeg måtte filme litt. Det var et fett arrangement med god mersmak. Utrolig kult å få låne disse bilene! C43'n høres litt ut som en mini-aventador, og C63'n er bare brutal Litt for mye gass, og ræva var ute Jeg prøvde også E43. Den hadde samme motor som C, men i mye mer "elegant" utførelse. Den var mye mer stille, og hadde høyere nivå på førermiljøet. C43 AMG har for øvrig 3.0 V6 med 367hk. C63S har 4.0 V8 med 510hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2017 Helt magisk å kjøre. Endte opp med å gi gass, og slippe gassen halvveis hele tiden bare for å fremprovosere smell og eksplosjoner fra eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2017 Kult Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2017 Har kjørt GLA 45AMG, C63s og E43 selv, og alle er supre biler i hver sin klasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2017 Gu for en rå lyd:tilber: På begge vell å merke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2017 Yes... rå lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2017 Ja, det var en helt suveren kjøreopplevelse. Og FOR en lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...