Anbefalte innlegg

Mulig spenrulla til servoreima er gåen på min 99 A4 1.8T,hvor får jeg tak i den utenom Møller? De skal vell ha 2700kr for hele "greia". : bh :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig spenrulla til servoreima er gåen på min 99 A4 1.8T,hvor får jeg tak i den utenom Møller? De skal vell ha 2700kr for hele "greia". : bh :;)

 

Er vel artikkelnummer 16-55713 hos Mekonomen.no :) Finner det under kategori "drivereim". Koster 1374,- "komplett enhet"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel artikkelnummer 16-55713 hos Mekonomen.no :) Finner det under kategori "drivereim". Koster 1374,- "komplett enhet"

 

Og det er nr 10 på bildet?

attachment.php?attachmentid=18932&stc=1

 

Arkivbilde:

lhliulhui.jpg

 

Tror du ikke at "spennet" er borte i fra denne når reimen hoppet av etter motorvask Mads? Du som har litt peil og greier? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er nr 10 på bildet?

attachment.php?attachmentid=18932&stc=1

 

Arkivbilde:

lhliulhui.jpg

 

Tror du ikke at "spennet" er borte i fra denne når reimen hoppet av etter motorvask Mads? Du som har litt peil og greier? ;)

 

Nummer ti er spennrulla for dynamo og servo, ja, men spør for sikkerhets skyld, er tross alt mekonomen det er snakk om.

 

Den trenger ikke være slapp, det holder med at det er vått hvis reima i seg selv er begynt å bli sliten. Reimene strekkes jo ganske mye og litt vann kan være alt som trengs for at den sporer av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Men jeg la merke til at rullen vibrerte ganske bra når bilen gikk på tomgang etter vasken,det skal den vell ikke gjøre?Også har jeg en "vibrasjon" på akkurat ett punkt når jeg gasser bilen (på ca 1500-2000rpm) + når jeg skal dra av gårde.Må få naboen min som er mekanikker til å få på plass reima for meg og sjekke om den er gåen eller ikke. ;) Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.