#1 Skrevet Oktober 10, 2017 Jeg er på jakt etter litt deler til min golf mk2 85 mod. Jeg skulle trengt alt av gummilister til dører og bakluke. samt rundt vinduene. Jeg har en 3dørs med splitt vindu. da speilet står nesten midt på døren. Skulle også trengt hardplastik listen til viduet på innsiden. samt plastik listene ved dør nede med gummilisten. takk på forhånd Mvh Chris Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2017 Jeg er på jakt etter litt deler til min golf mk2 85 mod.Jeg skulle trengt alt av gummilister til dører og bakluke. samt rundt vinduene. Jeg har en 3dørs med splitt vindu. da speilet står nesten midt på døren. Skulle også trengt hardplastik listen til viduet på innsiden. samt plastik listene ved dør nede med gummilisten. takk på forhånd Mvh Chris Andrè Kan anbefale werk34.de om du må kjøpe nytt. Sent fra min E6653 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2017 Har muligens de plastikk listene du trenger. Skal sjekke i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2017 Vwheritage.com har gummilister. Betalte 360,- for list til frontrute bl.a. Har handlet lister til alle åpninger der. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...