#1 Skrevet Oktober 11, 2017 (endret) Jeg selger et sett med BBS RC i 7,5x17" ET35 Komplette med senterdeksler, BBS ventilhetter etc. Sterke og lette felger, 7,1kg/stk Pris: 10000kr Alle bilder er (såklart) av de aktuelle felgene, skal få tatt noen ferske detaljbilder snarlig. Kan mest sannsynlig ordne gratis frakt langs hele E134, altså Haugesund til Drammen, og sikkert i Oslo-området også. Felgene befinner seg på Stord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2017 Jeg selger et sett med BBS RC i 7,5x17" ET35 Komplette med senterdeksler, BBS ventilhetter etc. Sterke og lette felger, 7,1kg/stk Pris: 10000kr Alle bilder er (såklart) av de aktuelle felgene, skal få tatt noen ferske detaljbilder snarlig. Kan mest sannsynlig ordne gratis frakt langs hele E134, altså Haugesund til Drammen, og sikkert i Oslo-området også. Felgene befinner seg på Stord. Boltsirkel? Ser forøvrig ikke bildene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2017 Boltsirkel? Ser forøvrig ikke bildene?? De er 4x100. Jeg ser bildene fint på PC med Chrome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2017 De er 4x100. Jeg ser bildene fint på PC med Chrome Ok. Har muligens noe med den beskjedne internettlinjen vi har her på Afrikakysten😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2018 Nyttårsbump .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2018 Med eller uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2018 Valgfritt De kan følge med om noen ønsker, eller jeg kan få de tatt av om det er mer interessant med dekkfrie felger Det er forøvrig Yokohama S-Drive i 195/40ZR17 som er påmontert nå. 5-ish mm mønsterdybde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2018 Valgfritt De kan følge med om noen ønsker, eller jeg kan få de tatt av om det er mer interessant med dekkfrie felger Det er forøvrig Yokohama S-Drive i 195/40ZR17 som er påmontert nå. 5-ish mm mønsterdybde Hmm, det er jo faktisk perfekt dimensjon til Up'en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2018 Det er helt korrekt, Up står på lista over biler jeg kunne/burde kjøpt for å få brukt felgene igjen, men nok ikke kommer til å gjøre. E30, Mini Cooper S og Opel Combo (litt av et knippe) står også på den lista, hehe.. Up med RC323: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2018 Påskebump, plutselig er sommerhjulsesongen her! Det er ikke forbudt å komme med bud heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2018 Nå ligger de klare uten dekk Detaljbilder kommer i løpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2018 Off - prisen er forsatt den samme? Eller har du en pris jeg ikke klarer å si nei til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2018 Henviser til innlegg #10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2018 Jeg kan si det samme rett i tråden som jeg sier til de som spør på PM: Ved kjapp handel så lar jeg disse gå for 7k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 25, 2019 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...