#1 Skrevet Oktober 13, 2017 Noen som har dette dekselet liggende el vet hvor jeg får tak i? Møller har ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2017 Lurer på om jeg har et ekstra i garasjen. Skal se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2017 Fint. jeg kjøper det om du har ett og det er helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2017 Var såklart andre siden jeg hadde løst. Om det er det eneste du mangler for å få satt i motor kan du nå få låne mitt som står på motoren som er ute av bil, og heller få tak i et brukt et til meg senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2017 Takk for tilbudet Jørn men mangler noen småting til pluss at den nok ikke blir satt inn før det blir varmere i været igjen så skal nok få tak i ett deksel ett eller annet sted:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...