#1 Skrevet Oktober 15, 2017 Hei. Har en kompis med en 2002 modell passat 2liter AZM motor. Han har en feilmelding kode 16705 "føler motor turtall inngangskrets, feilaktig signal" Har byttet kamakselgiver, veivakselgiver pga feil på disse. Kamakselgiveren kommer ikke opp igjen, men veivakselgiveren kommer tilbake.. Bilen går greit på tomgang, men ved gasspådrag fusker den. (drar dårlig) Den er også veldig tungstartet. Drar lenge rundt før den starter. Har sjekket alt av ledningsnett fra kontakt og inn til styreenhet. Finner ingen feil.. Noen som har vært borte i noen liknende eller har noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2017 Sjekk om veivsensoren har noen form for avstandsjustering. Hvis den er induktiv vil avstanden påvirke signalstyrken. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2017 Hvordan er regreima? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2017 Hvordan er regreima? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Hva tenkte du på? Slitt, dårlig, feilstilt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2017 Ja, om den har hoppet ei tann eller noe. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2017 Sjekk om veivsensoren har noen form for avstandsjustering. Hvis den er induktiv vil avstanden påvirke signalstyrken. Sent from my iPhone using Tapatalk Kan ikke se at den har noen avstandsjustering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2017 noe lignende her: https://forum.vacn.no/showthread.php?288706-Veivakselsensor-CKP-1-9-pumpedyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...