#1 Skrevet Oktober 16, 2017 Hei! Er det noen som har erfaring med TA Technix coilover på T5 her? Har et gammelt JOM senkesett på nå, hvor begge framdemperne er defekte, så må bytte. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2017 Tja, selger en del TA, men helst ikke til T5. Det er en bil som krever mer av dempere enn det TA sine kan by på. Anbefaler å legge litt mer i det. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2017 Ok, hva ville du anbefale da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2017 https://www.billige-senkesett.no/shop/vw-transporter-t5-justerbart-senkesett-15828s1.html Send en mail til billige-senkesett.no Kjøpte KW coilovers til Golf GTE der.Hyggelige priser å bra service. Eibach,H&R samt KW er jo solide greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2017 kjøp noe skikkelig hvis du først skal kjøpe. jeg kjøpte et billig sett til min og der knakk begge fjærene etter et par år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2017 Koolart kan hjelpe deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2017 Dette f.eks? http://koolart.no/volkswagen-deler-utstyr/vw-bus-t5/vw-t5-understell/senksett-t5-03-14-h-r-produkter/ap-gewindefahrwerk-justerbart-senk-vw-t5-t6-2wd-4wd.html Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2017 Heldigvis kom jeg over et brukt Bilstein senkesett som Koolart hadde for salg! Så nå blir det skikkelige saker på vogna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...