Pent eksemplar Audi S6 C4 1996 2.2 20vt

Anbefalte innlegg

Bilen er i veldig bra teknisk stand, ingen ulyder under kjøring.

EU godkjent til 01/2019.

346xxx km.

5 gir.

Skriver godt jeg kan en ærlig annonse.

 

Pris 75 000 for vacn medlemmer.

 

Ting jeg har byttet i mitt eie er:

 

bremseklosser bak.

"trekkspill" slangen til intercooler.

Byttet olje på ca hver 8000 km (ENI/AGIP 10W60)

En O-ring til toppen av servopumpa.

Lyspærer i frontlyktene.

Har ikke hatt noen problemer i mitt eie. Påkostet 40,000 av forrige eier. (Det merkes, bilen er utrolig tight og fin og pålitelig.

 

Av utstyr er det grå/sorte seter med striper, tekstil - gode sportsstoler forann.

Carbon lister.

Opptrekkbar gardin sidevinduer bak + bagasjeluke.

El vinduer forann og bak.

Halogen lykter.

 

Motor er overhalt av tidligere eier og siver stille og pent uten ulyder. (Aldri hørt noe ulyd fra motor)

Rs2 oppsett:

6 pøkk sinterclutch

Benka 367hk i motor på 1.6 bar hos EC tuning i Trondheim

3" rustfritt eksos fra turbo i bra stand med to lyddempere (magnaflow på midten og ukjent potte bak) ble fortalt av tidligere eier at dette anlegget kostet 15 000kr nytt hos Svendsen eksos.

RS2 wagner manifold.

3 bar MAF sensor.

440cc dyser.

Oppgradert k24 7000 turbo.

2.0l tfsi coiler.

Forsterket topp pakning

Orginal intercooler.

Orginal bensinpumpe.

Elektrisk boost controller.

1.9 bar wg fjær.

K&N filter i luftfilterboks.

Eibach sportsdempere med 35mm senk på eibach fjærer.

 

 

Bilen har vært rustbehandlet og lakkert opp.

Bilen har nå en dyp svart lakk med blanding av svart og sølv med perleflak.

Innvendig front av bilen er fortsatt indigo samme gjelder innsiden av bakluke)

(Av synlig rust er det noen bobler midt på A-stolpen høyre forann men noen få såvidt synlige brune rustflekker på bakluka. Har en liten sprekk i øvre del av frontfanger.

 

Varmeapparat fungerer absolutt som det skal og bilen blåser varmt etter bare 5 minutter kjøring.

Har aldri opplevd at motor har blitt varmere enn 90 grader og olje temp har også holdt seg veldig bra.

 

Av ting som må fikses er det:

Ny intercooler/evt frontmontert.

Bruker litt vann, dette lekker ved slangene til varmeapparat boksen.

Bygge catchtank.

Justere spissing forann.

Bytte håndbrekkwire.

Smøre et løpehjul i front da dette har en liten rasling på kald motor men forsvinner på varm motor og blir helt ubetydelig. Aldri hatt noe problem med andre ulyder på kaldstart

 

Ring meg for mer info på

94 17 98 94. :)6ea6498380a663e83107bc3ae3f3ec33.jpg76f8b8707995af8d34d05b7f39188d06.jpg98849fb14eda397ddc32ace91cf3767e.jpg

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha pris, om ikke stenges tråden.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha pris, om ikke stenges tråden.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Slik :)

 

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av interiøret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.