#1 Skrevet Oktober 21, 2017 (endret) Hei, kan ikke bruke vifta i bilen fordi da eksosgasser kommer inn i coupe'n. Har sett på eksosen og manifolden, dette ser på første øyekast ok ut. Bilen er en Golf 3 tdi, 90hk. Lukter også eksos i motorrommet, når bilen går på tomgang med panser åpen. Nåen forslag ?? Bilen kan også gå litt urund på tomgang av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2017 Sett noe på veivhus ventilasjon? Oljedamp kan lukte litt eksos..iallefall på diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2017 Hadde samme problem på en Peugeot Partner på jobben, det var da eksoslekkasjen i pakningen mellom turbo og manifold. Det var ikke store lekkasjen, og det var ganske møkkete i motorrommet, så måtte gjøres reint og kjøres med en ukes tid før man så hvor det lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2017 Hei. Jeg har nylig fått igjen min Audi fra verksted med samme problem. Eksosmanifold hadde vridd seg skjev så det lakk litt eksos inn i kupé. Ingen lyd bare eksoslukt. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2017 Hei. Jeg har nylig fått igjen min Audi fra verksted med samme problem. Eksosmanifold hadde vridd seg skjev så det lakk litt eksos inn i kupé. Ingen lyd bare eksoslukt. Sent from my iPhone using Tapatalk Måtte byttes btw Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2017 Kanskje det ja. Lukter skikkelig surt ihvertfall Lukta kommer også inn når jeg kjører. Så kan ikke bruke vifta i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...