Grøftelys\tåkelys til Polo 6N

Anbefalte innlegg

Driver å vurderer å gå til anskaffelse av grøftelys til min polo 6n. Står noen bakom plastdekslene, vurderer å flytte disse fram, men syntes de var stygge :P Så lurer på om noen har noen å anbefale?

IMG_0499.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du at du har de org montert nå?

Mener at de org er penest,men skal du bytte hadde jeg gått for Hella Micro DE...(de org i style fangeren heter FF) DE er runde og det blir litt mer symetri med hovedlyktene dine nå.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noen runde lykter bakom deksele langt inne der.. Så dem når jeg hadde fangeren av.. hehe.. Vurderer å flytte disse fram, men er ikke helt sikker.. Mye koster de hella lyktene du snakker om da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rart at lyktene lå bak fangeren...du har jo en CC..da skal vel de være fremme? Hadde bare flytta de frem jeg da men. Pris på DE vet jeg ikke...Det er de samme som er fabrikk mont på bl a A6 osv osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.