Anbefalte innlegg

Har 6stk Bosch 440cc dyser jeg ikke trenger, så legger ut disse for salg :) de har nr 280150558. De er brukte, men ikke av meg, så kjenner ikke noe til de egentlig.

 

Noen som trenger? Vet ikke helt hva sånt går for, men 1000kr?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags specs er det på disse a? ^^ kunne vært intressant det selvom jeg kanskje tror de blir litt store siden jeg kun skal ha ut ca 300hk?:D

 

Edit; fant det selv da jeg sjekket nummeret du la ut. Så det ikke med engang! Burde jeg ha justerbar btr til disse på en 1.8tq?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg aner egentlig om du trenger det til 1,8t :o bensinmotor generelt er ikke mitt sterkeste felt.. Mener det ble sakt engang at på bmw motoren var tommelfingerregelen like mye hk som CC. Så da burde vel ikke disse være så langt unna det du trenger? : klø : men jeg kan desverre ikke gi noe svar på det, men det kan sikkert noen andre gjøre, du får jo to i servere også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

440cc er perfekt til 300hk. Mine ligger på 70-80% å bil har litt over 300hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

440cc er perfekt til 300hk. Mine ligger på 70-80% å bil har litt over 300hk

 

Stemmer! Kjører du med orginal eller justerbar btr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.