#1 Skrevet Oktober 29, 2017 Hei. Skifter i skrivende stund skiver og klosser bak på Skodaen til søster. Har demontert alt frem til klaven/sadel/holder til klossene bak. Denne sitter med 2 merkelige bolter. Enten torx 60 eller 11 umbrako eller lignende? Det jeg trenger hjelp til er å verifisere dette da jeg må kjøpe det inn i morgen eller om noen har dette verktøyet i indre Østfold omerådet? Mvh Anders Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2017 Elektrisk håndbrekk på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2017 Nei Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2017 LØST! Torx 14! Noen som har? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2017 LØST! Torx 14! Noen som har? Sent from my iPhone using Tapatalk XZN 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2017 Trenger en sånn en[emoji27] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2017 har ved gardermoen... kanskje noe langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2017 Takker for tilbudet, men blir litt langt ja. Får smøre meg med tålmodighet til i morgen. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2017 Om jeg ikke er for sen med infoen, så selger de ett veldig brukbart sett på Biltema med dette verktøyet __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2017 Kjøpt[emoji4][emoji106] det og bremsecalipper verktøy. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...