#1 Skrevet Oktober 30, 2017 (endret) Hei. Noen som vet/kan svare på om Dekkonline.com og Byttdekk.no er samme butikken ? Takker for svar. Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2017 Byttdekk.no er eid av Bythjul Norden AB og dekkonline.com ser ut til å være eid av Delticom AG. Så nei, de er ikke samme butikken. I alle fall ikke samme selskap. Om de bruker samme nettbutikkløsning kan være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2017 Trodde ikke de var de samme selv heller, men var ikke helt sikker, så ville bare ha dette bekreftet. Har nettopp fått annulert en bestilling på 4 vinterdekk til Golfen min, som jeg bestilte 7/10 fra dekkonline.com. Disse har jeg enda ikke mottatt så ringte jeg til dem i dag, å da sa de at de hadde problemer med levering til Norge, så jeg fikk annulert bestilligen...Bestiller da heller fra byttdekk.no, å satser på at det går bedre denne gangen :-) Takk for kjapt svar Daniel :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2017 Trodde ikke det selv heller, men var ikke helt sikker.Takk for kjapt svar Daniel :-) No problem, lykke til med dekk kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2017 Fikk akkurat fire dekk på døra fra byttdekk.com, ikke noe problem som vanlig.. Har handlet fra dekkonline for en stund siden også, (5-6 år..) men de måtte jeg hente på nærmeste terminal. Det blir omtrent samme pris, men synes byttdekk har litt bedre utvalg til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2017 Vurdert interdekk.no (Lillehammer) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...