#1 Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) Hei! Min gunstige e-tron er nå klar for ny eier! Bilen er tatt ut på ansattbetingelser og har kampanjerente på 1,99%. Meget godt utstyrt:) Ta kontakt hvis du ønsker en flott A3 som er billig i drift. Selges pga overgang til RS3 https://www.finn.no/107244078 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2017 "Selges p.g.a overgang til RS3".... Det beste jeg har lest hittil i dag Kult!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2017 Enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2017 "Selges p.g.a overgang til RS3".... Det beste jeg har lest hittil i dag Kult!! Ferdig med å være fornuftig for denne gang:) Går for "smiles per gallon" kontra "miles per gallon" nå Kommer til å savne "forbruket" på e-tron, for det er nesten ikke eksisterende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...