#1 Skrevet November 2, 2017 Hei, Noen som har en liten fremgangsmåte på hvordan jeg skal demontere dørtrekkene foran på min passat? Skal bytte diskantene. Mvh Emil Winjum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2017 Både foran og bak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2017 Den hjalp meg ingenting, jeg har ett helt annet deksel rundt dørhåndtaket på begge sider.. Med ledlys i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2017 Denne da? Hadde hjulpet hvis du la ut et bilde, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2017 Beklager, jeg var litt lettere frustrert når jeg la inn den posten Dårlig bilde men.. Når jeg begynner å løsne helt i enden (Til venstre) så ser jeg det er ledlys bak der samt dekselet er ikke delt ved håndtaket som i video'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2017 Trenger fortsatt tips til hvordan ta av dette dekslet Må få montert diskantene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...