#1 Skrevet November 5, 2017 Da ønsker vi alle sammen velkommen til vårt årlige hjulebord. I år blir datoen satt til 02 Desember. Vi begynner det hele med en bedre middag på Vanntårnet i Moelv, etterpå fortsetter festen hos Ola og Hilde på Rudshøgda. Påmelding skjer her på forumet, evt gi beskjed til oss i styret. Vi håper så mange som kan vil ta turen, ta gjerne med følge også. Vel møtt! PS: Påmeldingsfristen er satt til 27. November da vi må gi beskjed angående bordreservasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2017 Påmelding: 1. Daniel Sommer 2. 3. 4. 5. 6. etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2017 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. 4. 5. 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2017 Jeg og Hilde kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2017 Jeg og Hilde kommer 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2017 1. Daniel Sommer2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. 6. Takk:D fikk ikke lov til og publisere det sånn jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2017 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. Vivian Aaskjær 6. Thomas Kalrasten 7. Sent fra min F8331 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2017 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. Vivian Aaskjær 6. Thomas Kalrasten 7. Christoffer Johnsen 8. Steffen Moylund 9. 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2017 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. Vivian Aaskjær 6. Thomas Kalrasten 7. Christoffer Johnsen 8. Steffen Moylund 9. Theodor Engh Thomassen 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2017 Får dessverre ikke vært med i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2017 1. Daniel Sommer 2. Martin Amlie 3. Ola Andersen 4. Hilde Olstad 5. Vivian Aaskjær 6. Thomas Kalrasten 7. Christoffer Johnsen 8. Steffen Moylund 9. Theodor Engh Thomassen 10. Siv Anita Tøftum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...